Kookworkshops

Houdt u van de Syrische keuken en wilt u graag zelf Syrische gerechten leren koken? Het kookteam van Stichting Kookkracht organiseert Syrische kookworkshops waarbij gasten in een klein gezelschap (vier tot acht personen) onder leiding van het kookteam heerlijke Syrische gerechten bereiden. Als alle gerechten bereid zijn, gaat het gezelschap samen met het kookteam aan tafel om van de zelfbereide gerechten te genieten.

De kosten van de kookworkshop bedragen €69 per persoon. Niet-alcoholische drankjes (koffie, thee, water en fris) zijn bij de prijs inbegrepen. Na afloop krijgt u een mapje met de recepten van de gemaakte gerechten mee naar huis, evenals een verrassingspakket met typisch Syrische kruiden en ingrediënten.

De kookworkshops vinden plaats bij Kooksaam in Lisse (Heereweg 460, 2161 DH Lisse), van 16:00 tot ongeveer 20:00 uur. Eventueel kunnen kookworkshops ook op locatie verzorgd worden, mits er een goede en ruime keuken aanwezig is. Momenteel organiseren wij alleen kookworkshops op aanvraag. Wilt u met uw vrienden, vriendinnen, collega’s of een andere groep een kookworkshop volgen? Neem contact met ons op via het contactformulier!